Partnerem druhé nejvyšší fotbalové soutěže v Česku se stala sázková kancelář Fortuna. Druhá liga tak ponese název Fortuna národní liga. To se odrazí i ve vizuální identitě soutěže: nové logo bude reflektovat název titulárního sponzora, stejně jako jeho korporátní barvu. Kontrakt s Fortunou podepsala česká Ligová fotbalová asociace. Podle Daniela Hajného, ředitele komunikace profesionálních soutěží marketingové agentury STES (oficiálního marketingového partnera fotbalové asociace), vytvořila nové logo právě agentura STES.
Postupným rebrandingem projdou všechny příslušné stadiony, novou podobu dostaly také webové stránky ligy. Fortuna národní liga se má navíc dočkat nové znělky.
Fortuna bude podporovat celý český fotbal napříč všemi výkonnostními stupni. Díky šestiletému kontraktu s Fotbalovou asociací České republiky a Ligovou fotbalovou asociací se totiž stala nejen titulárním partnerem druhé ligy, ale také partnerem reprezentace, Mol cupu a Superpoháru. Její jméno ponese kromě Fortuny národní ligy ještě Česká fotbalová liga, Moravskoslezská fotbalová liga a divizní soutěže. Sázková firma bude dál podporovat i nižší soutěže. Od sezóny 2018 až 2019 navíc vystřídá ePojisteni.cz v roli titulárního sponzora 1. ligy.
„Fotbal tvoří nejpodstatnější část našeho byznysu, víc než polovina všech sázek směřuje na fotbal. Mistrovství světa, případně Evropy, je vždy jednoznačně nejsázenější jednorázovou událostí roku. Vnímám tedy jako zcela přirozené, že se v tomto sportu budeme realizovat v maximální možné míře. Nové žluté logo Fortuna národní ligy je jenom začátek, v dalších krocích se zaměříme i na další soutěže, se kterými jsme jméno Fortuny spojili,“ uvedl generální ředitel Fortuny David Vaněk.
Kontrakt byl podepsán na šest let, podpora všech zmíněných soutěží, vyjma první ligy, odstartovala ke dni podpisu smlouvy. Finanční podmínky spolupráce ani jedna ze stran nekomentovala. Nejvyšší soutěž, ePojisteni.cz liga, ponese jméno Fortuny od sezony 2018 až 2019, tedy po vypršení smlouvy se stávajícím partnerem.