Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Druhý ročník reklamního festivalu PIAF bude dvoudenní, 11. a 12. května 2011

Organizátoři chtějí přilákat víc lidí, proto se vedle reklamních agentur víc zaměří na zadavatele a média. Přihlášky do soutěže začne přijímat koncem února, ohlásili organizátoři.

Druhý ročník Prague International Advertising Festival proběhne 11. a 12. května 2011, v podzemí Národní galerie v Praze. Přihlášky do soutěže začne přijímat koncem února, ohlásili organizátoři.

„Reklamní festival v utajeném, betonovém podzemí budovy, která schraňuje díla tak zvaného vysokého umění, má svoji symboliku. Stejně jako nevázaný večírek nad výtvory Picassa, Braqa, Miroa a dalších velikánů,“ tvrdí výkonný ředitel festivalu Marek Hlavica. Jeho tým ale neskrývá, že pronájem prostoru má stát méně, než květnová premiéra akce v samém centru u Vltavy: „Někdejší kino v suterénu Veletržního paláce je pravým opakem honosného Žofína.“

Organizátoři chtějí přilákat víc lidí, proto se vedle reklamních agentur víc zaměří na zadavatele a média. Věří, že jim k tomu pomůže změna pravidel.

Tři skupiny soutěžních kategorií budou oceňovat nejen nápady kreativců, ale i vynalézavost, s jakou se reklamní sdělení dostanou k cílové skupině a jakou rekci v ní vyvolají. Myšleno je i na kreativní marketing dovedený až do fáze podpory prodeje. Navíc jedna reklama nebo kampaň bude moci bodovat v několika kategoriích současně.

„Současné dělení soutěžních kategorií podle mediatypů se přežilo. Dnešní reklama kombinuje nejrůznější přístupy a kreativní musí být i klient,“ míní Hlavica.

PIAF zachová i soutěžní kategorii pivní reklamy. Přidá další speciální soutěž pro reklamy, jejichž zadavatelem je stát a jeho instituce.