Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Dubaj chce víc turistů z Evropy, pomůže Osúch

Jan Osúch přišel z Renomie na místo PR manažera destinačního marketéra Travel Advance.

Dubaj

Dubaj už nemá být cíl jen pro majetné páry a celebrity

Dvaceti milionů návštěvníků do roku 2020 chce dosáhnout Dubaj, turisticky nejpopulárnější ze Spojených arabských emirátů. Pomoci k tomu má i marketingový vstup do střední a východní Evropy včetně Česka, který teď ohlašuje vládní Dubajský úřad pro turismus a obchodní marketing (DTCM) společně s místním oficiálním partnerem, českou firmou Travel Advance.

V září Dubaj zahájí v Česku rozsáhlou komunikační kampaň. Tou se chce představit nejen jako destinace pro majetné páry a celebrity, ale i pro rodiny s dětmi, seniory nebo cestovatele s nižšími příjmy. Plánuje přitom řadu společenských akcí, marketingové spolupráce v rámci cestovního ruchu i propagaci v médiích.

Do Travel Advance, která se zabývá právě destinačním marketingem, jako PR manažer přichází Jan Osúch, který od letošního dubna pracoval na podobné pozici v pojišťovací skupině Renomia. Předtím čtyři roky komunikoval za cestovní kanceláře Fischer a Nev Dama ze skupiny KKCG. V čele Travel Advance stojí Paddington Tucker a Lenka Fidranská.

Jan Osúch

Jan Osúch

Rozsáhlé kampaně na přilákání turistů plánuje Dubaj kromě Česka také v Polsku, Maďarsku a Rumunsku. Tam všude bude dubajský úřad zastupovat Travel Advance, veškeré aktivity se tedy budou řídit z Prahy. Úřad už přitom má oficiální zastoupení v řadě zemí západní Evropy či Skandinávie.