Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Dubaj chce víc turistů z Evropy, pomůže Osúch

Jan Osúch přišel z Renomie na místo PR manažera destinačního marketéra Travel Advance.

Dubaj

Dubaj už nemá být cíl jen pro majetné páry a celebrity

Dvaceti milionů návštěvníků do roku 2020 chce dosáhnout Dubaj, turisticky nejpopulárnější ze Spojených arabských emirátů. Pomoci k tomu má i marketingový vstup do střední a východní Evropy včetně Česka, který teď ohlašuje vládní Dubajský úřad pro turismus a obchodní marketing (DTCM) společně s místním oficiálním partnerem, českou firmou Travel Advance.

V září Dubaj zahájí v Česku rozsáhlou komunikační kampaň. Tou se chce představit nejen jako destinace pro majetné páry a celebrity, ale i pro rodiny s dětmi, seniory nebo cestovatele s nižšími příjmy. Plánuje přitom řadu společenských akcí, marketingové spolupráce v rámci cestovního ruchu i propagaci v médiích.

Do Travel Advance, která se zabývá právě destinačním marketingem, jako PR manažer přichází Jan Osúch, který od letošního dubna pracoval na podobné pozici v pojišťovací skupině Renomia. Předtím čtyři roky komunikoval za cestovní kanceláře Fischer a Nev Dama ze skupiny KKCG. V čele Travel Advance stojí Paddington Tucker a Lenka Fidranská.

Jan Osúch

Jan Osúch

Rozsáhlé kampaně na přilákání turistů plánuje Dubaj kromě Česka také v Polsku, Maďarsku a Rumunsku. Tam všude bude dubajský úřad zastupovat Travel Advance, veškeré aktivity se tedy budou řídit z Prahy. Úřad už přitom má oficiální zastoupení v řadě zemí západní Evropy či Skandinávie.