V hale C na pražské Balabence se dnes bude na konferenci Retail in Detail mluvit o inovacích v maloobchodě. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá letos prodejní portál Aukro, to nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Dvě divize Home Creditu řídí Kořenek a Behulová

Martin Kořenek dostal na starost řízení vztahů se zákazníky, Katarína Behulová vymáhání.

Vedoucí tým úvěrové společnosti Home Credit z portfolia finanční skupiny PPF rozšířili dva noví manažeři. Do funkce ředitele divize CRM (řízení vztahů se zákazníky) nastoupil Martin Kořenek, novou  ředitelkou integrované divize collections (vymáhání pohledávek) se stala Katarína Behulová. Behulová nastupuje na dosud neobsazený post, Kořenek ve funkci nahrazuje Jiřinu Nedbálkovou, která v ní působila od loňského dubna

Martin Kořenek

Martin Kořenek

Kořenek zahájil svou kariéru jako analytik poradenské a technologické společnosti Accenture, z níž přešel do České pojišťovny. Pak působil ve Vodafonu a v Citibank, kde se v různých manažerských pozicích věnoval především řízení vztahu se zákazníky, péči o zákazníky a prodeji. Před nástupem na současnou pozici krátce pracoval ve společnosti Home Credit International jako CRM group manažer.

Katarína Behulová

Katarína Behulová

Behulová začala pracovat jako finanční kontrolorka v Piešťanech, odkud v roce 2000 přešla do Home Creditu, kde již zůstala. Kromě slovenského zastoupení působila v Kazachstánu a naposledy na Filipínách jako ředitelka oblasti operations. Věnuje se péči o klienty, prodeji, vymáhání a risk managementu.