Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Economia mění šéfy obchodu, marketingu a e-commerce. Obchod řídí publisherka Respektu

Šéf obchodu nevydržel ve funkci ani rok.

Vydavatelství Hospodářských novin a odborných časopisů Economia propustilo ředitele obchodu a marketingu Petra Ševčíka a ředitelku pro e-commerce Andreu Tomšů. „Oba odcházejí po vzájemné dohodě,“ sdělila firma pouze.

Marketingovou komunikaci převzala Věra Lhotská, obchod povede Adéla Pittsová a e-commerce Ondřej Sommer.

Ševčík, který do Economie přišel z velkoobchodu Makro Cash & Carry, vydržel ve funkci jen o měsíc déle, než jeho předchůdce v čele marketingu Libor Vachtl. Obchod a marketing Ševčík vedl od června 2010.

Generální ředitel vydavatelství Petr Babický ho tehdy vzal do týmu, který měl splnit „ambiciózní cíle stanovené akcionáři a představenstvem“.

Loni v létě kvůli tomu vytvořil také dvě nové funkce publisherů. Hospodářské noviny a Ekonom takto řídí Daniel Hort, týdeník Respekt Adéla Pittsová, nyní nová šéfka obchodu celé Economie.

Pittsová v letech 1997 až 2004 pracovala ve vydavatelství Prague Business Journal, od roku 2004 ve vydavatelství Stanford, naposledy jako ředitelka marketingu.

Nová šéfka marketingu Věra Lhotská vede od roku 2001 v Economii oddělení analýz a výzkumu trhu, předtím byla v agenturách STEM/MARK a GfK Czech zodpovědná za výzkumy médií.

Ondřej Sommer – původně grafik, kodér, nyní též majitel firmy Hotovo20 – od března 2010 pracoval v online divizi Economie jako senior product manager.