- „Dělat byznysplán na rok nemělo cenu“ (Piskáček), proto se Economia dohodla s Diskurz TV na tři roky. První rok má být testovací. Do tří let má být projekt ekonomicky soběstačný.
- Hned v začátku jsou domluveni tři inzertní klienti (kteří, manažeři neřekli), později další čtyři pět klientů pro kampaně po týdnech či dvou.
- Všechna videa budou v záložce Video pod Aktuálně.cz, vkládaná přitom budou napříč weby Economie (Aktuálně.cz, iHNed.cz atd.). Postupně mají vznikat další tematické vertikály, třeba reportáže o autech.
- „Měsíčně 7 milionů přehrání dosáhnout do konce prvního roku by bylo bezvadné.“ (obchodní ředitel Vopařil) Míněny jsou všechny videokanály celkem.
- Tým Diskurz TV nemá dodávat všechna videa, některá si Economia bude dál točit sama.
- „Vysílání“ začíná v úterý, poněvadž nechtěli jít „v první brázdě po eurovolbách“ (Veselovský) obsahem, s nímž stejně přijde Česká televize.
- Start v 21.00 je zvolen jednak s ohledem na večerní špičku užívání internetu, jednak s ohledem na to, aby to bylo dřív než Události, komentáře.
- Každý den po 21. hodině mají uživatelé dostat minimálně půl hodiny předtočeného videa. Půjde o zhruba pětiminutové rozhovory, stopáž není pevně dána.
- Obsah bude tvořit zhruba desítka lidí, včetně externě najímaných kameramanů.
- Zpoplatnění má přijít maximálně v podobě vybraného kanálu/vertikály s cílovou skupinou ochotnou platit, konkrétně třeba investiční poradenství. Anebo výměnou za výhody typu možnosti přehrát si dřív výběrově.
- Projekt se propaguje jako „první publicistický videokanál na českém internetu“, používá motto „odpověď zaručena“.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden