Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Economia přišla s firemním vzděláváním

Přidruženou službu Economia Trainings vydavatelského domu řídí Denisa Kubová.

V mediálním domě Economia Zdeňka Bakaly začal působit nový tým nazvaný Economia Trainings. Zaměří se na firemní vzdělávání – školení, tréninky a vzdělávací programy sestavené na míru firmám. „Chceme připravit zaměstnance a firmy po všech stránkách. Provést je změnami, odborně i manažersky rozvíjet lidi, motivovat a restartovat je tak, aby pomohli své firmě růst a zůstali sami sebou,“ říká Denisa Kubová, která tým firemního vzdělávání vede.

Denisa Kubová

Denisa Kubová

„Budeme hledat řešení, které konkrétní firmě bude nejlépe vyhovovat. Stejně tak se chceme soustředit na vývoj originálních programů, čerpajících ze zkušeností mediálního domu. Nechceme jít cestou hotových, předem připravených produktů,“ plánuje.

Economia Trainings spadá do divize speciálních projektů a obchodního rozvoje Petra Orálka. Nová služba se přidává ke konferencí a content marketingových projektů, které mediálnímu domu pomáhají doplnit příjmy z tradičních činností. Economia nedávno spustila e-shop s vínem či online směnárnu.