Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Economia se loučí s ředitelkou inzerce Tylčerovou

Prodeji inzerce ve vydavatelství bude šéfovat David Voráček z Agentury Najisto.

„Posunout práci v prodeji inzertního prostoru opět na jinou úroveň“ má ve vydavatelství Economia Zdeňka Bakaly nový ředitel inzerce David Voráček. K 1. březnu vystřídá Zuzanu Tylčerovou, která z firmy odchází. Voráček dosud šéfoval interní Agentuře Najisto, která se stala součástí Economie v rámci loňské fúze s internetovou firmou Centrum Holdings. Generální ředitel Roman Latuske si přeje jiný „způsob řízení prodejního útvaru“.

Změny v Latuskeho manažerském týmu pokračují. Od února je novým finančním ředitelem Economie Mojmír Boucník, který dřív dělal ve vedení Axy a Total Brokers. Ve funkci vystřídal Pavla Smejkala. Boucník stal i členem představenstva vydavatelství. Tam zamířil i ředitel výkonnosti aktiv společnosti BM Management Martin Řezáč.