V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Elle uvádí speciál pro muže Elle Man

Nová odnož měsíčníku Elle vychází v nákladu 30.000 výtisků, míří na předvánoční trh.

Logo časopisu Elle Man

Logo časopisu Elle Man

V pátek 6. listopadu poprvé vyjde pánský speciál Elle Man jinak na ženy zaměřeného časopisu životního stylu Elle vydavatelství Burda Praha. Je koncipovaný jako módní a lifestylový časopis pro podzimní, respektive předvánoční trh.

Bude mít 134 stran a stát bude 99,90 Kč. V prodeji má být zhruba do 20. prosince. Vychází v nákladu 30.000 výtisků a bude distribuován samostatně. Příští rok má vycházet v půlroční nebo čtvrtroční periodicitě. „Ještě zvažujeme, která varianta to bude,“ řekla Médiáři manažerka značky Elle Miroslava Harcegová.

Vedle Elle Decoration je Elle Man dalším rozšířením značky Elle, která v Česku existuje 21 let. Nový časopis vyráběl tým Elle v čele s šéfredaktorkou Andreou Běhounkovou. Redakce oslovila také externí autory, jsou mezi nimi Luděk Staněk, Milosh HarajdaKay Buriánek, Ivan Brezina nebo Jakub Horák.

Filip Hrivňák

Filip Hrivňák