Mediální dům Empresa Media uvedl v pátek 11. listopadu na trh nový magazín Týden Historie, speciál pod hlavičkou zpravodajského časopisu Týden. Nový titul se věnuje mýtům a pověrám okolo některých událostí domácích nebo světových dějin. Speciál připravil redakční tým pod vedením šéfredaktora časopisu Interview Miloše Kozumplíka. Externími autory jsou historici, například Petr Čornej. Speciál se prodává samostatně, a to za 39 Kč. Podporuje ho kampaň na sesterské televizi Barrandov, v rádiích Beat, Classic, Country, Expres a Radio 1, zahrnuje i přednostní vystavení v prodejních sítích HDS Retail a Geco.
„O historická témata mají čeští čtenáři tradičně zájem, takže nápad s vydáváním historického speciálu je z pohledu managementu vydavatelství přirozený. Pro Týden je navíc toto i logická cesta pro rozšíření čtenářského zásahu i samotné extenze značky,“ uvedl Jaromír Soukup, většinový majitel a šéf Empresy.