Jubilejní 50. sezóna Divadla Járy Cimrmana se oficiálně zahájí v sobotu 1. října v areálu U Čápa v Příchovicích na Tachovsku. Program dne zahrnuje největší sraz cimrmanologů v Česku, spanilou jízdu v dobových kostýmech na historických kolech i křest knihy Půlstoletí s Cimrmanem. V kině Jas pak od 19 hodin proběhne představení hry Cimrman v říši hudby, které odvysílá Radiožurnál.

Engage Prague 2016

Socialbakers i letos přivezou do Prahy lídry světového marketingu

Konference Engage Prague, kterou pořádají čeští Socialbakers, se letos v květnu vrátí do Prahy. Od 11. do 13. května se tak Praha opět stane místem, kde se potkají špičky světového marketingu, aby se podělily o své zkušenosti především z oblasti sociálních sítí. Na účastníky čekají i letos kromě hlavní konference dva dny plné workshopů. Účast přislíbilo více než 30 řečníků.

Jan Řežáb

Jan Řežáb

Na loňský ročník Engage Prague dorazila tisícovka hostů z více než 70 zemí světa. “Dokázali jsme do Prahy přivézt ty nejlepší marketéry a letos tomu nebude jinak. Osobně se velmi těším na Veronicu McGregor z NASA, která založila jejich první účet na Twitteru a od té doby se svým týmem získala mnoho ocenění na poli marketingu a sociálních sítí,” říká Jan Řežáb, jeden ze zakladatelů Socialbakers.

Mezi dalšími řečníky je například Olivier Robert-Murphy z Universal Music, Julien Jalouzet z fotbalového klubu Paris Saint-Germain, Pavel Turek z Red Bull Air Race a více než dvě desítky dalších jmen. Do Prahy přiletí jeden z nejznámějších youtuberů Alfie Deyes, kterého nejen na YouTube sleduje skoro 10 milionů fanoušků po celém světě. 

“Engage Prague už není pouze pro marketéry, spousta z nich bere do Prahy také své manažery a generální ředitele, kteří tam hledají inspiraci pro budoucnost své značky. I proto jsme pozvali řečníky jako je Alfie Deyes a další influencery, se kterými značky stále více a více spolupracují,” dodává Řežáb.

V rámci Engage Prague kladou Socialbakers důraz především na vzdělávání marketérů. “Formát workshopů se velmi osvědčil a byla to jedna z nejlépe hodnocených částí konference. Trvají v průměru tři hodiny, účastníci pracují v malých skupinkách a učí se opravdu od těch nejlepších v oboru,” vysvětluje Řežáb. Workshopy letos povedou například zástupci značek jako je BBC, NATO, Desigual, L’oréal, Microsoft a nově také takzvaní influenceři. Dorazí známý fotograf Eelco Roos, kterého na Instagramu sleduje půl milionu fanoušků, nebo například Paula Coop McCrory, kterou sledují více než 4 miliony lidí na Pinterestu. 

Socialbakers opět navážou na úspěšnou spolupráci jak s JAD Productions, se kterými společně vyhráli evropskou cenu EuBEA za nejlepší konferenci roku 2015, tak s Ambiente, kteří se postarají o catering. Navíc tento rok do projektu vstoupí Leoš Mareš, který bude moderovat večerní předávání cen.

Novinkou Engage Prague 2016 bude především to, že se celá akce uskuteční v přilehlých prostorách Fora Karlín, kde mají Socialbakers kanceláře. V zájmu zlepšení networkingu mezi účastníky se Socialbakers domluvili na spolupráci se svými sousedy – s Economií, Eskou, Apiary a Kotelnou 55. Tam všude se uskuteční workshopy a tím pádem se budou účastníci pořád pohybovat na jednom místě.

Jako čtenář Médiáře můžete využít speciální nabídku. Zadáte-li při registraci kód MEDIAR, budete mít vstup o 10 % levnější.