U nás lidi rostou. Zavolej nám hned teď!

Proběhl náš pátý PR Brunch uspořádaný s agenturou Pram Consulting. Přehrajte si videozáznam.

Engage Prague 2017

Letošní konference Socialbakers proběhne pod heslem Changing the World Through Social.

Leoš Mareš na Engage 2016

Leoš Mareš na Engage 2016

Praha se po roce stane nejdůležitějším místem pro digitální marketéry z celého světa. V polovině května do českého hlavního města dorazí na třetí ročník konference Engage Prague. Mezi prvními zveřejněnými jmény je například šéf aerolinek AirAsia Tony Fernandes, Pete Blackshaw, globální ředitel digital & social media v Nestlé, a rovněž dámy, které byly součástí politického dění v USA v roce 2016.

Letošním tématem konference Engage Prague je Changing the World Through Social. Akce uskuteční se od středy 17. do pátku 19. května 2017. Prodej lístků už běží.

Do Prahy přijede kromě řečníků z velkých světových značek také spousta osobností, které využívají sociální sítě pro politické nebo neziskové kampaně. „Rok 2016 jasně ukázal, že síla sociálních sítí může absolutně změnit svět, proto jsme chtěli účastníkům nabídnout nejen klasický program z pohledu marketingu a businessu na sociálních sítích, ale pozvali jsme i méně tradiční řečníky jako Elianne Ramos, která působila v týmu prezidentské kandidátky Hillary Clinton, nebo Lauru Miller, jež měla na starosti sociální sítě v Bílém domě pro dnes už bývalého prezidenta Baracka Obamu,“ upřesňuje Jan Řežáb, zakladatel firmy Socialbakers.

„Dorazí také Mark Nelson ze Stanford Innovation Peace Lab, která dlouhodobě měří pozitivní a negativní interakce mezi různými zeměmi a snaží se tak detekovat potenciální momenty, kdy by mohl vzniknout konflikt,“ dodává Řežáb. Mezi dalšími hosty jsou zástupci značek MGM Resorts, Greenpeace anebo Marketoonist Tom Fishburne.

Kromě nabitého programu hlavní konference čeká na účastníky Engage Prague také skoro třicítka různých workshopů, které povedou marketéři ze značek jako Publicis, JCDecaux, Canon, LinkedIn, Heineken či DDB. Další workshopy povede Veronica McGregor z NASA, kterou známe z minulého ročníku, a Ryan A. Bell, jehož workshop na téma virtuální reality patřil loni mezi jedny z nejlépe hodnocených.

Letos návštěvníky čeká lehce pozměněná struktura programu − hlavní konferenční den se posouvá na pátek. Workshopy se uskuteční opět v prostorách Fora Karlín a přilehlých místech a bude jim patřit středa a čtvrtek. Příjemnou změnou je také jiná struktura vstupného. „Letos poprvé je možné si zakoupit vstupné pouze na workshopy, na které je omezený počet 300 lístků,“ dodává Klára Honzíková, která v Socialbakers vede eventy od jejich první konference v roce 2012 v New Yorku.

O produkci se tento rok nově postará agentura Evoke Concept, která na kreativním konceptu konference spolupracuje s organizátory Signal Festivalu a s uměleckou skupinou Losers.