Na českém trhu je od prosince česká videobanka Recvideo.cz, provozuje ji pražské studio Leontynka Davida Vozdeckého. Aktuálně nabízí tisícovku klipů, které prodává za 499 Kč (19 eur) za kus. Průměrně mají stopáž 2 až 4 minuty. „Denně videobanku aktualizujeme o nové záběry politiků, umělců, budov, měst, ale třeba i o stroje určené na těžbu uhlí,“ láká Vozdecký.

Epic PR dělá nábor pro výrobce vláken

Výrobce sklovláknitých pramenů Saint-Gobain Adfors CZ si vybral agenturu Epic PR.

Dodavatel sklovláknitých pramenů Saint-Gobain Adfors CZ si pro zajištění externí komunikace v rámci budování značky zaměstnavatele pro rok 2016 a 2017 vybral agenturu Epic Public relations. Jejím úkolem je podle zástupců agentury posílit povědomí o značce Adfors a podpořit její vnímání coby odpovědného a žádaného zaměstnavatele v regionu východních Čech a jižní Moravy, kde firma ve svých závodech zaměstnává přes 1.700 pracovníků. Agentura se v první řadě zaměří na zajištění vztahů s médii, čímž má podpořit stávající náborové a společensky odpovědné aktivity Saint-Gobain Adfors CZ.

„V souvislosti s aktuálním růstem ekonomiky a poklesem nezaměstnanosti se i u stávajících klientů často setkáváme s potřebou podpory náboru nových zaměstnanců. Kromě toho aktivity přispějí i k upevnění loajality stávajících pracovníků,“ uvedl spolumajitel agentury Ondřej Tesař.

Saint-Gobain Adfors CZ je výrobcem a zpracovatelem sklovláknitých pramenů. Ve svých výrobních závodech v Litomyšli a Hodonicích u Znojma sdružuje primární výrobu skleněného vlákna i jeho následné zpracování.