Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Online marketing Esetu vede Krištof

David Krištof nastupoval k výrobci antivirů na webdesign, teď se postará i o kampaně či e-shop.

Výrobce bezpečnostního softwaru Eset jmenoval nové manažery pro online marketing a pro technickou podporu v Česku. Funkci manažera online marketingu zastává David Krištof, manažerem technické podpory se stal Pavel Matějíček.

David Krištof

David Krištof

Krištof nastoupil do Esetu v roce 2012 jako specialista na webdesign. Nově spadá do jeho kompetence koordinace marketingových aktivit české pobočky Esetu na internetu, což zahrnuje především správu webu a e-shopu, kampaně s využitím PPC, SEO, sociální sítě a emailový marketing. 

Pavel Matějíček

Pavel Matějíček

Matějíček bude mít za úkol udržet standard technické podpory, posilovat individuální specializaci jednotlivých technických specialistů a vytvořit nový vzdělávací a certifikační systém pro partnerskou síť. I on nastoupil do Esetu v roce 2012, a to jako specialista technické podpory.