Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Etnetera koupila 20 % v Kafkově Fragile Media

Daniel Kafka po sedmi letech vpustil do své firmy spolumajitele.

Daniel Kafka

Daniel Kafka

Skupina Etnetera získala 20% podíl v digitální agentuře Fragile Media Daniela Kafky. Cena nebyla zveřejněna. Značka, logo i název agentury zůstává zachováno. Fragile Media funguje sedm let, zaměřuje se na online marketing na českém, slovenském a maďarském trhu. Dlouhodobě spolupracuje i právě s firmami ve skupině Etnetera (sdílela s ní už taky kanceláře).

Ta by nyní díky nové akvizici měla umět poskytovat kompletní servis v oblasti online reklamy. Mezi dosavadní významné klienty Fragile media patří Jan Becher Pernod Ricard, Coty, CK Blue Style, Central Group, Marimex či Hollywood Classic Entertainment. Fragile Media loni zvýšila tržby na 33 milionů Kč z 27 milionů rok předtím, zisk před zdaněním meziročně stoupl ze 2 na téměř 3 miliony.

Ta se naposledy rozšiřovala před několika týdny, kdy ovládla firmu AppSatori (nyní Etnetera AppSatori), kterou zakládali Ivan KutilPřemysl Brýl a Vladimír Oraný. Dále do skupiny patří akciová společnost Etnetera, pak Etnetera LogicworksEtnetera ActivateEtnetera Vision.