Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Euro bude pro mobily vycházet už v pátek večer

Pondělník se bude v elektronické podobě prodávat hned po páteční uzávěrce.

Tištěný týdeník Euro pravidelně vychází v pondělí, v elektronické verzi bude nově k dispozici už v pátek večer, od 19 hodin, krátce po uzávěrce. Vydavatelství Mladá fronta ho zprostředkuje v aktualizované mobilní aplikaci jako službu Euro Čtení na víkend. Aplikace je už déle k dispozici pro mobily a tablety se systémy Android a iOS. Novinka startuje dnes. Pátečním vydáním se chce Euro zaměřit na ty, kteří nemají čas číst během pracovních dnů.

Nový produkt doprovodí marketingová kampaň se slogany Buďte o krok napřed! a Cestujte časem. Mladá fronta ji nasadí do rádií (Český rozhlas, Expres), v síti Metrovision a ve vlastních tiscích a webech.

Týdeník Euro má 68 stran a prodává se za 48 Kč. V aplikaci bude jedno vydání za 1,99 eura, předplatné na měsíc za 4,99 eura, na tři měsíce 11,99 eura, na rok 39,99 eura. V prosinci časopis prodával na stáncích necelých 1.700 kusů, téměř 9.000 posílal předplatitelům a elektronických verzí udal 469.