Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Euro.cz přijde s pražskou přílohou

V pražském zpravodajství bude Euro konkurovat iDnes.cz, Deníku a také Blesku.

Šéfredaktor Michal Půr oznamuje novinku zaměřenou na Prahu. Foto: Hynek Glos

Šéfredaktor Michal Půr oznamuje novinku zaměřenou na Prahu. Foto: Hynek Glos

V pondělí 5. září uvede web Euro.cz novou sekci věnovanou dění v Praze. Má se zabývat dění jak na úrovni samotné metropole, tak jejích jednotlivých částí. Pasažerům lodi Bohemia Rhapsody, který vyplouvala od Čechova mostu a hostila právě slavnostní uvedení zmíněné novinky, to řekl šéfredaktor týdeníku Euro Michal Půr.

Šéfredaktor Michal Půr oznamuje novinku zaměřenou na Prahu. Foto: Hynek Glos

Šéfredaktor Michal Půr oznamuje novinku zaměřenou na Prahu. Foto: Hynek Glos

Sekci euro.cz/praha bude jako vedoucí Euro.cz zastřešovat Jiří Holuša, o obsah se mají starat Hana Boříková a Tereza Čapková.

Z kampaně na lodi

Z kampaně na lodi

Společně s novou pražskou sekcí plánuje Euro.cz uvést redesign, aby jeho stránky byly schopné odprezentovat víc materiálů. Vydavatelství Mladá fronta Františka Savova, pod kterou Euro spadá, před létem prodalo část tištěných a online titulů konkurenčnímu Czech News Center a vzápětí oznámila koupi šesti webů od pražské firmy Net Income CZ a dnes dalšího od brněnské Extra Publishing.

Pražskou přílohou Euro hodlá na webu konkurovat tradičním hegemonům lokálního zpravodajství Vltava-Labe-Press (Deník.cz, i tištěný Deník „musí v Praze přidat“) a Mafře (Kraje.iDnes.cz) a i Blesku, který se do zpravodajství z Prahy též čerstvě pustil.