Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Euro.cz přijde s pražskou přílohou

V pražském zpravodajství bude Euro konkurovat iDnes.cz, Deníku a také Blesku.

Šéfredaktor Michal Půr oznamuje novinku zaměřenou na Prahu. Foto: Hynek Glos

Šéfredaktor Michal Půr oznamuje novinku zaměřenou na Prahu. Foto: Hynek Glos

V pondělí 5. září uvede web Euro.cz novou sekci věnovanou dění v Praze. Má se zabývat dění jak na úrovni samotné metropole, tak jejích jednotlivých částí. Pasažerům lodi Bohemia Rhapsody, který vyplouvala od Čechova mostu a hostila právě slavnostní uvedení zmíněné novinky, to řekl šéfredaktor týdeníku Euro Michal Půr.

Šéfredaktor Michal Půr oznamuje novinku zaměřenou na Prahu. Foto: Hynek Glos

Šéfredaktor Michal Půr oznamuje novinku zaměřenou na Prahu. Foto: Hynek Glos

Sekci euro.cz/praha bude jako vedoucí Euro.cz zastřešovat Jiří Holuša, o obsah se mají starat Hana Boříková a Tereza Čapková.

Z kampaně na lodi

Z kampaně na lodi

Společně s novou pražskou sekcí plánuje Euro.cz uvést redesign, aby jeho stránky byly schopné odprezentovat víc materiálů. Vydavatelství Mladá fronta Františka Savova, pod kterou Euro spadá, před létem prodalo část tištěných a online titulů konkurenčnímu Czech News Center a vzápětí oznámila koupi šesti webů od pražské firmy Net Income CZ a dnes dalšího od brněnské Extra Publishing.

Pražskou přílohou Euro hodlá na webu konkurovat tradičním hegemonům lokálního zpravodajství Vltava-Labe-Press (Deník.cz, i tištěný Deník „musí v Praze přidat“) a Mafře (Kraje.iDnes.cz) a i Blesku, který se do zpravodajství z Prahy též čerstvě pustil.