Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Eurojackpot se uvádí „miliardářskou“ kampaní od VCCP

Nadnárodní loterie poprvé s účastí Česka se bude losovat 10. října.

Fiktivní miliardář Henri, protagonista české kampaně k Eurojackpotu od VCCP

Fiktivní miliardář Henri, protagonista české kampaně k Eurojackpotu od VCCP

Od soboty 4. října si půjde i v Česku vsadit v nadnárodní loterii Eurojackpot. Prostřednictvím sázkové kanceláře Sazka se Česko připojuje k dosavadním 14 zemím Evropy, v nichž lze v Eurojackpotu vsázet (zároveň přibudou také Slovensko a Maďarsko). Minimální výhra přitom v prvním pořadí slibuje minimálně 10 milionů eur (asi 270 milionů Kč), maximálně 90 milionů eur (asi 2,5 miliardy Kč). Nejvyšší výhra zatím padla ve Finsku, bylo to 1,7 miliardy eur.

Eurojackpot

Rozhodovat o výhrách se bude vždy v pátek. První losování proběhne 10. října v 21 hodin našeho času, losuje se ve Finsku. Losování narozdíl od jiných her Sazky nebude mít televizní podobu, živě se bude vysílat pouze na webu Sazky.

V Česku má Eurojackpot fungovat jako nadstavba tradiční Sportky. „Sportka vyrobí pravděpodobně sto milionářů ročně, ale na miliardovou úroveň se nemůže dostat, vzhledem k velikosti Česka,“ podotkl na dnešním setkání s novináři generální ředitel Sazky Robert Chvátal. Doplnil, že průzkumy, které si Sazka nechala provést, údajně ukázaly nadprůměrný zájem u těch, kteří běžně nesázejí. „A je to velmi relevantní věc i pro mladší,“ dodal šéf Sazky.

Loterii Eurojackpot v Česku představí kampaň, kterou pro Sazku vytvořila reklamní agentura VCCP. Je založena na konstrastech světa milionářů a miliardářů. Ústřední postavou kampaně je fiktivní miliardář Henri, představuje ho herec původem z Jihoafrické republiky (tvůrci nechtěli místní tvář, aby zajistili exkluzivitu). Je protagonistou scén z jachty, vlastního letadla či pláže a potenciální sázející „vítá v klubu miliardářů“. Natáčelo se v Thajsku. Spoty režíroval Tomáš Řehořek.