Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Euronics a Kasa.cz se vracejí k MC Consultant

Síť elektroprodejen Euronics a e-shop Kasa.cz opouštějí po dvou měsících Inspiro.

Přestože koncem června zvítězila ve výběrovém řízení na PR značek Euronics a Kasa.cz agentura Inspiro Solutions, po letních prázdninách se PR komunikace obou značek vrací zpět do rukou předchozího partnera, agentury MC Consultant. Ta bude pod vedením majitelky Jany Holoubkové zajišťovat korporátní i produktové PR obou značek. Tereza Knířová z Inspiro Solutions Médiáři sdělila, že HP Tronic a Inspiro se nedohodly na detailním znění smlouvy. Podle ředitelky komunikace Kasa.cz Andrey Čižmářové a ředitelky komunikace Euronics Lenky Mastešové bylo oficiálním důvodem k ukončení spolupráce to, že se s Inspiro Solutions nepodařilo domluvit na jejích podmínkách.

Firma HP Tronic byla založena v roce 1990 a působí na českém i slovenském retailovém trhu s domácími spotřebiči, spotřební elektronikou, počítači a mobilními telefony. Od roku 2010 je jediným vlastníkem e-shopu Kasa.cz, který navíc nabízí i sortiment sportovního zboží, zahradní techniky a nábytku, produktů pro děti, chovatelských potřeb i doplňků pro volný čas a zábavu. Její další stěžejní značka Euronics je síť elektroprodejen.