Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Evropa 2 dala za registraci na webu Motomail auto od Charouze

Mediální koncern Lagardere, provozovatel rádia Evropa 2, završil soutěž, kterou propagovala web Motomail, svůj „Facebook pro auta“.

Fiesta v soutěži Motomailu. S výhercem z Kojetína moderátor Evropy 2 a tvář Motomailu Pavel Cejnar, zástupce firmy a závodník Jan Charouz a "Pupinka" z Evropy 2. Foto: Evropa 2

Fiesta v soutěži Motomailu. S výhercem z Kojetína moderátor Evropy 2 a tvář Motomailu Pavel Cejnar, zástupce firmy a závodník Jan Charouz a "Pupinka" z Evropy 2. Foto: Evropa 2

Mediální koncern Lagardere, provozovatel rádia Evropa 2, završil soutěž, kterou propagovala letos spuštěný web Motomail, svůj „Facebook pro auta“. Začala 8. listopadu a výherci v těchto dnech přinesla vůz Ford Fiesta od autosalonu Ford Charouz.

Fiestu bylo možné vyhrát, když posluchač slyšící čtyři po sobě následující songy zavolal do studia Evropy 2 a dovolal se jako třetí. Podmínkou soutěžení byla registrace v síti Motomail.