Mediální koncern Lagardere, provozovatel rádia Evropa 2, završil soutěž, kterou propagovala letos spuštěný web Motomail, svůj „Facebook pro auta“. Začala 8. listopadu a výherci v těchto dnech přinesla vůz Ford Fiesta od autosalonu Ford Charouz.
Fiestu bylo možné vyhrát, když posluchač slyšící čtyři po sobě následující songy zavolal do studia Evropy 2 a dovolal se jako třetí. Podmínkou soutěžení byla registrace v síti Motomail.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli