Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Evropa 2 nechává soutěžit o ojeté ferrari Leoše Mareše. Využila k tomu bulváry

Zájem o soutěž vybudily sobotní „zprávou“ bulvární deníky Blesk a Aha! téhož vydavatele.

Plakát, kterým Evropa 2 soutěž propaguje. Foto: Evropa 2

Plakát, kterým Evropa 2 soutěž propaguje. Foto: Evropa 2

Jak může vypadat spolupráce bulváru s ostatními komerčními médii, ilustruje aktuální akce provozovatele rádia Evropa 2.

Bulvární deníky Blesk a Aha! (oba vydává Ringier) zveřejnily v sobotu zvěst, že se moderátor ranní show Evropy 2 Leoš Mareš zbavuje vozu Ferrari Modena 360. Na Blesk.cz i AhaOnline.cz vyšly články s identickými formulacemi i toutéž fotkou, kterou dodala Evropa 2.

Sobotní "zpráva" webů Blesku (vlevo) a Aha! Repro: blesk.cz, ahaonline.cz

Sobotní 'zpráva' webů Blesku (vlevo) a Aha! Repro: blesk.cz, ahaonline.cz

Poté, co bulváry vybudily zájem, Evropa 2 dnes dopoledne – jak uvedla, „po víkendu plném spekulací“ – oznámila, že jde o „unikátní soutěžní koncept o originální auto, jehož předcházejícím majitelem byl právě Leoš Mareš“.

Proč se Mareš vozu zbavuje, stanice přes opakované dotazy Médiáře neupřesnila.

Automobil může vyhrát kdokoliv, kdo od 9. května bude sledovat vysílání a web Evropy 2 a zaregistruje se do soutěže prostřednictvím SMS. Soutěž bude probíhat souběžně také na sesterském rádiu Europa 2 na Slovensku, za stejných podmínek.