Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neffova Neviditelného psa. Proč Čulík Britské listy rediguje? Má pocit, že to má nějaký smysl? To říká ve videorozhovoru s Bohumilem Kartousem.

Exnovináři chtějí vydělat na e-shopu s QR kódy

Pavel Schuster a František Čepelák prodávají pod značkou QRmee.com trička či placky.

Pavel Schuster

Pavel Schuster

Trička, tašky, samolepky a placky s QR kódy začal prodávat e-shop QRmee.com. Za startupem stojí Pavel Schuster, bývalý novinář činný v České televizi, na Nově, v Mediafaxu či v Blesku a od října copywriter v PR agentuře Best Communications, a František Čepelák, taktéž v minulosti pracující v médiích, nyní v AAA Auto.

Produkty s kódy propaguje e-shop jako potenciální internetové vizitky, prostředek seznámení či novou formu reklamy pro firmy. Výrobky se prodávají na 90 Kč (samolepka, placka), 390 Kč (taška) a 690 Kč (tričko ze 100% bavlny s gramáží 170 g, šité v Česku).

QR kódy od QRmee.cz jsou černočervené

QR kódy od QRmee.cz jsou černočervené

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr