Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Exnovináři chtějí vydělat na e-shopu s QR kódy

Pavel Schuster a František Čepelák prodávají pod značkou QRmee.com trička či placky.

Pavel Schuster

Pavel Schuster

Trička, tašky, samolepky a placky s QR kódy začal prodávat e-shop QRmee.com. Za startupem stojí Pavel Schuster, bývalý novinář činný v České televizi, na Nově, v Mediafaxu či v Blesku a od října copywriter v PR agentuře Best Communications, a František Čepelák, taktéž v minulosti pracující v médiích, nyní v AAA Auto.

Produkty s kódy propaguje e-shop jako potenciální internetové vizitky, prostředek seznámení či novou formu reklamy pro firmy. Výrobky se prodávají na 90 Kč (samolepka, placka), 390 Kč (taška) a 690 Kč (tričko ze 100% bavlny s gramáží 170 g, šité v Česku).

QR kódy od QRmee.cz jsou černočervené

QR kódy od QRmee.cz jsou černočervené