Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Face Up hledá partnery pro Noc s Andersenem

Agentura se spojila s akcí českých knihoven a bude jí zajišťovat marketingovou podporu.

Noc s Andersenem

Noc s Andersenem

Komunikační agentura Face Up uzavřela partnerství s profesním Svazem knihovníků České republiky na celostátní akci knihoven Noc s Andersenem. Bude pro její nadcházející 17. ročník v roce 2017 vyhledávat a zajišťovat vhodné marketingové partnery, kteří pomohou posílit atraktivitu akce a zajistit upomínkové a dárkové předměty pro zúčastnivší se děti. Na spolupráci se obě strany dohodly na základě pilotu realizovaného v rámci letošního ročníku.

Noc s Andersenem je akce knihoven na podporu dětského čtenářství, při níž se děti scházejí večer v knihovnách, školách, klubech nebo na městských úřadech a společně si čtou z knih, aby pak v místě konání strávili noc. Akce se koná u příležitosti výročí narození dánského pohádkáře Hanse Christiana Andersena, které připadá na 2. dubna.

Aktuálního 16. ročníku Noci s Andersenem se z 1. na 2. dubna zúčastnilo kolem 100.000 dětí. Akce se uskutečnila na více než 1.600 místech, a to v Česku i na českých velvyslanectvích v Austrálii, v USA nebo na Novém Zélandu.