Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Face Up přidává panely do Arkád a Quadria

V pražských nákupních centrech přibylo reklamních nosičů.

Interaktivní panel Face Up Media v obchodním centru Quadrio na Národní

Interaktivní panel Face Up Media v obchodním centru Quadrio na Národní

Agentura Face Up Petra Věšína osadila dvě pražská nákupní centra dalšími interaktivními panely v prostoru. V Arkádách Pankrác přibyly dva, v nedávno otevřeném Quadriu na Národní pět. „Obě obchodní centra patří mezi nejprogresivnější v Praze. Arkády mají denní návštěvnost přes 30.000 návštěvníků a jsou ve spádové oblasti pro více než milion lidí. Quadrio pak za měsíc od otevření přivítalo miliontého návštěvníka,“ uvedl Marek Jandejsek z Face Up Digital.

Obrazovky zabudované v panelech umožňují zobrazovat pohyblivou reklamu, nejčastěji v desetivteřinových spotech, a přimět kolemjdoucí k interakci, k „proklikání“ nabídky. Face Up se tím v centrech snaží cílit především na lidi od 20 do 39 let.