Televize Prima se nedohodla s firmou M Marketing Marcely Krplové, pořadatelem České Miss, na další spolupráci. Další ročník soutěže krásy nepodpoří ani neodvysílá. Prima byla šest let generální mediální partner. „Soutěž to nijak neohrozí,“ prohlásila Lucie Volná, výkonná ředitelka akce. 

Facebook pro Hamé zajistí TL5

Potravinářská firma se chce na síti propagovat hlavně výjevy z každodenních situací.

Tomáš Votruba z TL5 Digital. Foto: Vojta Herout

Tomáš Votruba z TL5 Digital. Foto: Vojta Herout

O komunikaci potravinářské firmy Hamé na jejím Facebooku a také o nově zřízený facebookový profil baget SimplyFresh se od ledna nově stará agentura TL5. Uspěla ve výběrovém řízení. Propagovat se budou hlavně značky Májka, pomazánky EasySandwich a také džemy a další sladké portfolio.

Agentura TL5 má na starosti dlouhodobou tvorbu obsahu, komunikaci s fanoušky, správu facebookových reklam a analytiku v rámci sociálních sítí. Hamé na Facebooku chce zajišťovat péči o spotřebitele, seznamovat fanoušky s novými produkty a také pořádat soutěže.

„Na online komunikaci klademe stále větší důraz. Obsahová strategie a komunikační témata na našem Facebooku budou postaveny na každodenních situacích. Chceme klást velký důraz na jejich přirozenost a na real time marketing. Hodláme také posilovat vizuální sdělení a komunikovat co nejvíce aktuální témata, přičemž našim spotřebitelům a fanouškům chceme poskytovat kvalitní informační servis,“ načrtla marketingová ředitelka Hamé Marcela Mitáčková.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr