Michal Kavalčík alias Ruda z Ostravy dnes po pěti letech končí s moderací na rádiu Frekvence 1. Nahradí ho prodloužené vysílání Markéty Mayerové a Romana Mikeše. Ti budou letos v létě na Frekvenci 1 moderovat ve všední dny od 9 do 15 hodin, pauzu si tedy dá i ranní Těžkej Pokondr.

Facebook pro Hamé zajistí TL5

Potravinářská firma se chce na síti propagovat hlavně výjevy z každodenních situací.

Tomáš Votruba z TL5 Digital. Foto: Vojta Herout

Tomáš Votruba z TL5 Digital. Foto: Vojta Herout

O komunikaci potravinářské firmy Hamé na jejím Facebooku a také o nově zřízený facebookový profil baget SimplyFresh se od ledna nově stará agentura TL5. Uspěla ve výběrovém řízení. Propagovat se budou hlavně značky Májka, pomazánky EasySandwich a také džemy a další sladké portfolio.

Agentura TL5 má na starosti dlouhodobou tvorbu obsahu, komunikaci s fanoušky, správu facebookových reklam a analytiku v rámci sociálních sítí. Hamé na Facebooku chce zajišťovat péči o spotřebitele, seznamovat fanoušky s novými produkty a také pořádat soutěže.

„Na online komunikaci klademe stále větší důraz. Obsahová strategie a komunikační témata na našem Facebooku budou postaveny na každodenních situacích. Chceme klást velký důraz na jejich přirozenost a na real time marketing. Hodláme také posilovat vizuální sdělení a komunikovat co nejvíce aktuální témata, přičemž našim spotřebitelům a fanouškům chceme poskytovat kvalitní informační servis,“ načrtla marketingová ředitelka Hamé Marcela Mitáčková.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr