Česká televize začíná dnes vysílat lokální program z nového regionálního studia v Českých Budějovicích. Minulý týden startovalo nové studio v Hradci Králové. Oba regiony tak mohou víc vstupovat do proudu ČT24 i produkovat vlastní Týden v regionech. Vedoucím redaktorem „regionu Jihozápad“ je Aleš Hazuka, „regionu Severovýchod“ pak Michal Klokočník. Dlouho už ČT vysílá lokálně z Brna, Ostravy a Prahy.

Facebook pro Hamé zajistí TL5

Potravinářská firma se chce na síti propagovat hlavně výjevy z každodenních situací.

Tomáš Votruba z TL5 Digital. Foto: Vojta Herout

Tomáš Votruba z TL5 Digital. Foto: Vojta Herout

O komunikaci potravinářské firmy Hamé na jejím Facebooku a také o nově zřízený facebookový profil baget SimplyFresh se od ledna nově stará agentura TL5. Uspěla ve výběrovém řízení. Propagovat se budou hlavně značky Májka, pomazánky EasySandwich a také džemy a další sladké portfolio.

Agentura TL5 má na starosti dlouhodobou tvorbu obsahu, komunikaci s fanoušky, správu facebookových reklam a analytiku v rámci sociálních sítí. Hamé na Facebooku chce zajišťovat péči o spotřebitele, seznamovat fanoušky s novými produkty a také pořádat soutěže.

„Na online komunikaci klademe stále větší důraz. Obsahová strategie a komunikační témata na našem Facebooku budou postaveny na každodenních situacích. Chceme klást velký důraz na jejich přirozenost a na real time marketing. Hodláme také posilovat vizuální sdělení a komunikovat co nejvíce aktuální témata, přičemž našim spotřebitelům a fanouškům chceme poskytovat kvalitní informační servis,“ načrtla marketingová ředitelka Hamé Marcela Mitáčková.