Agentura Fairy Tailors, která se specializuje na branding a komunikaci značek na sociálních sítích, spravuje od května v partnerství s agenturou AdHackers profily značek Bohemia Chips a Slovakia Chips z portfolia Intersnacku na Facebooku a Instagramu, pro český i slovenský trh. Úkolem je především adaptace nového kreativního konceptu právě do prostředí sociálních sítí. Součástí kontraktu je i správa a optimalizace reklamních kampaní a community management.
Za agenturu Fairy Tailors bude na obou značkách Intersnacku pracovat celkem devítičlenný tým. Za kreativní část obsahu bude odpovědná skupina pod vedením kreativního ředitele Marka Nieslanika. Načasování, koordinaci a řízení projektu má na starosti account manager Ondřej Fátor pod vedením business directora Ondřeje Tylečka. Správu a optimalizaci kampaní včetně reportingu a vyhodnocení dopadů komunikace řídí skupina, kterou vede managing director Fairy Tailors Jan Vašík.
„Přestože mají Češi a Slováci mnoho společného, uvědomujeme si, že zde existuje i celá řada odlišností, ať už se budeme bavit o zvycích, humoru, mentalitě nebo národní hrdosti. Naším největším úkolem tak bude vyzdvihnout v komunikaci právě tyto dílčí odlišnosti, neboť jsme přesvědčeni, že tudy vede cesta k srdci spotřebitelů. Celou komunikaci jsme se navíc rozhodli postavit na obsahu zachycujícím české i slovenské reálie, který si sami vytvoříme, neboť bude věrnější, osobnější a uvěřitelnější, než nablýskaný obsah z fotobanky,“ věří Vašík.