Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Fairy Tailors řídí sociální média Ramy a Knorru

Česká digitální agentura Jana Vašíka začala pracovat pro dvě značky Unileveru.

Digitální agentura Fairy Tailors Jana Vašíka začala pracovat pro značku margarínů Rama a značku dehydrovaných potravin Knorr společností Unilever. Agentura dostala na starost strategii facebookové komunikace těchto značek, péči o rozvoj komunity fanoušků, práci s brand ambasadory a poradenské a konzultační služby pro další sdílené komunikační platformy skupiny Unilever.

„Hledali jsme agenturu, která se primárně věnuje oblasti sociálních médií,“ uvedla Nikol Frantová, brand manažerka značky Rama pro český a slovenský trh.