Doplněno 10.25
Tvořily jej dva výrazné páry novodobých hvězd sociální sítě YouTube. Teri Blitzen (Tereza Hodanová) a herec Zdeněk Piškula (známý i z pohádky Tři bratři), Gabriela Heclová a hudebník Johny Machette (Jonáš Čumrik) byli dohromady FameTeam, který měl svá videa v online televizi Playtvák.cz mediálního domu Mafra. Nyní ale FameTeam jako značka zanikne. Médiáři to řekl Matěj Kretík, manažer FameTeamu a spolumajitel agentury Bookin Agency. Youtubeři budou podle něj dál vystupovat jednotlivě, popřípadě ve dvojici nebo trojici, ale nebudou už používat značku FameTeam.
Hybatelem této změny byla s největší pravděpodobností Teri Blitzen. Nejoblíbenější česká youtuberka, které je teprve 15 let, má na svém kanálu na YouTube přes 250.000 odběratelů, na Facebooku a na Instagramu kolem 160.000 fanoušků. Loni získala titul Blogerka roku 2014. Po nedávném rozchodu s Piškulou, který Teri Blitzen v červenci oznámila na svém profilu na Facebooku, už ve společném týmu podle informací Médiáře nechtěla dál setrvat.
Teri Blitzen se už v posledních videích na Playtvák.cz neobjevovala, Kretík se dříve pro zpravodajský server iDnes vyjádřil, že to je plánovaná letní pauza. Z Playtváku také zmizela dřívější videa FameTeamu, v nichž ještě Teri Blitzen s ostatními vystupovala.
O pauzu ale nakonec nejde. „Tereza je vytížená, nastupuje na novou školu a věnuje se dalším koníčkům. Proto už nebude na Playtváku dál vystupovat,“ řekla dnes Médiáři Jana Hodanová, matka a manažerka Teri Blitzen. Zda pro Mafru budou dál tvořit aspoň zbylí tři členové týmu, zřejmě není rozhodnuto. „V tuto chvíli můžeme potvrdit pouze to, že účast zbylých členů FameTeamu je v jednání. Videa FameTeamu patří k nejsledovanějším, nicméně je to jen jeden z 25 pořadů na Playtváku,“ sdělila tisková koordinátorka Mafry Silvie Škábová.
O konci FameTeamu mluvíme v podcastu
Nejznámější youtubeři v Česku: ViralBrothers, GoGoMan a Teri Blitzen
Youtuber Jirka Král: televizi ani nebudeme potřebovat
Přijďte s Jirkou Králem a řadou dalších tvůrců a odborníků diskutovat o videomarketingu. Už 11. září