Čtvrtý ročník soutěže firemních médií Fénix content marketing, pořádané agenturou Freya Kateřiny Borovanské, vyhlásil vítěze. Dvě zlata si odnesla společnost KPMG Česká republika, za své B2B a B2E časopisy Marwick a Echo. Nejlepším zákaznickým časopisem se stal ten od e-shopu s oblečením Zoot. Nejlepší profil na Facebooku má podle poroty Fénixu značka Ria od Hartmann-Rico, nejlepší profil na YouTube e-shop s botami Footshop.cz. Nejlepší strategií marketingu obsahem byl vyhlášen projekt Česko v datech agentury Dark Side pro klienta SAS Institute.
Kompletní výsledky soutěže
Obrazem z vyhlášení
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce
Jaroslav Haž po 25 letech mění působiště. Bude řídit digitální tým agentury EverWhere
Přijďte ve čtvrtek 21. března