Televize Prima v pondělí 23. ledna ve 13.10 spustila svůj placený kanál Prima Plus, určený pro území Slovenska. Vysílá u deseti operátorů, včetně terestrických sítí, celkem až pro 1,5 milionu domácností. První rok chce dávat jen produkci Primy (od 29. ledna novinku Temný kraj), uspěje-li, pak i akvizici.

Fianovou v komunikaci Primy střídá Semová

Komerční televize dělí své komunikační oddělení na lifestylovou a korporátní část.

Jana Mrákotová a Gabriela Semová

Jana Mrákotová a Gabriela Semová

Novými vedoucími oddělení PR a komunikace se od října staly Jana Mrákotová, která řídí lifestylové PR, tedy propagaci pořadů a taky tváří stanice, a Gabriela Semová, jenž se stará o korporátní a interní komunikaci televize a aktivity v oblasti CSR (firemní společenské odpovědnosti). Obě zodpovídají přímo řediteli marketingu Aleši Pýchovi. Dosavadní vedoucí PR a komunikace Primy Marie Fianová odchází po roce a půl na Primě na svou druhou mateřskou dovolenou.

Mrákotová pro Primu dělá sedm let, v minulosti byla i její mluvčí. Semová s Primou spolupracuje od letošního ledna, předchozích šest let dělala v agentuře Ogilvy PR. Tam se starala o klienty DB Schenker, Obi, Finep, Marks & Spencer nebo Westinghouse.