Čtvrteční večer patřil v pražském Karlíně slavnostnímu otevření místních kanceláří společnosti Goodbaby, která se zaměřuje na výrobu dětských sedaček, kočárků a podobného zboží. Její čerství představitelé Jan Řežáb (Socialbakers) a Eva Liba (ex Coca-Cola) pozvali řadu vzácných hostí, nechyběli jsme. Přineseme i rozhovor, teď mrkněte, jak Jan skládá golfky.

Finále Eura sledovalo 845.000 českých diváků

Vítězství Portugalska přitáhlo v Česku k obrazovkám necelých 30 % dospělých diváků.

  • ČTK
  • 11. 07. 2016 13:30

Nedělní finálový zápas evropského šampionátu mezi fotbalisty domácí Francie a vítězného Portugalska sledovalo v ČT sport v průměru 845.000 diváků. ČTK to sdělila Karolína Blinková z České televize.

Finále tak v Česku překonalo o více než 50.000 diváků sledovanost semifinálového zápasu mezi Francií a Německem. Největším lákadlem pro fotbalové fanoušky byl zápas mezi českou reprezentací a Tureckem, který v průměru sledovalo 1,24 milionu diváků.

Finále vidělo 29,44 % dospělých lidí, kteří měli puštěnou televizi. „Aspoň tři minuty z finále vidělo 1,765 milionu dospělých. Šlo o čtvrtý nejsledovanější zápas Eura 2016,“ dodala Blinková.

Český tým na mistrovství Evropy odehrál tři zápasy, alespoň tři minuty z nich vidělo 2,62 milionu diváků nad patnáct let. Průměrná sledovanost pak byla vyšší než milion diváků na utkání. Průměrná sledovanost všech zápasů ME pak činila 425.000 dospělých diváků.