Médiář.cz - Média, reklama, marketing, mobilní aplikace a slevové servery

 
 

Finále SuperStar vidělo 1,47 milionu diváků, průměrně soutěž zajímala 11 % Čechů

Finále premiéry československé soutěže předloni vidělo o víc než milion lidí víc.

 
 

Finále stěžejního programu televize Nova letošního jara, „federální“ soutěže Česko Slovenská SuperStar nedosáhlo z pohledu diváckého zájmu na úspěch letitých stálic Novy.

Včerejší poslední díl SuperStar vidělo průměrně 1,47 milionu diváků starších patnácti let, což představuje 17 % populace ČR.

Sledovanější než finále SuperStar byly v minulém týdnu na Nově úterní i čtvrteční díl seriálu Ordinace v růžové zahradě, oba měly přes 2 miliony diváků a stabilně bývají nejsledovanějším nezpravodajským pořadem v zemi.

Finále premiéry československé soutěže přitom předloni vidělo o víc než milion lidí víc.

Sledovanost finále SuperStar, v milionech diváků

  • 2004 (Aneta Langerová vs. Šárka Vaňková): 3,34
  • 2005 (Vlastimil Horváth vs. Petr Bende): 2,22
  • 2006 (Zbyněk Drda vs. David Spilka): 2,31
  • 2009 (Martin Chodúr vs. Miro Šmajda): 2,54
  • 2011 (Lukáš Adamec vs. Gabriela Gunčíková): 1,47

Letošní řada – uváděná zároveň na Slovensku televizí Markíza – běžela od 20. února do 5. června. Zahrnovala 35 premiérových částí, uváděných v sobotu, v neděli nebo v pondělí vždy po 20. hodině.

Ač bojovala s nedělní reprízou oblíbeného cyklu 3 plus 1 s Miroslavem Donutilem na ČT1 a později také s přenosy s hokejového mistrovství světa na Slovensku, show svou sledovanost postupně zvyšovala.

Přesto jde dosud o nejhorší výsledek: letošní SuperStar získala v Česku průměrně 1 milion diváků na díl (11 % populace ČR, 25 % podíl na sledovanosti). Přitom první řada v roce 2004 zaujala v průměru 2,7 milionu diváků, druhá 2,3 milionu, třetí 2 miliony, první federální show před dvěma lety 1,8 milionu dospělých.

V cílové skupině 15-54 let, která Novu zajímá víc, činila průměrná sledovanost necelých 639 tisíc diváků, tedy 11 % populace a 30 % podílu na trhu. Začátkem roku si Nova vytýčila dosahovat svými kanály (má ještě Novu Cinemu, Novu Sport a českou MTV) celkového tržního podílu sledovanosti aspoň 40 %.

 
 
 
reklama

Nejčtenější za týden

reklama

Denní zpravodaj e-mailem

Čtěte nás na sociálních sítích

Na Twitteru sledujte telegrafické zprávy
a odkazy na všechny naše články.



Na Facebooku sledujte delší komentáře,
fotografie a odkazy na vybrané články.

 
 

Národní galerie reklamy

 
další kampaně