Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Finkous a Benda zamířili do Dámejídlo.cz

Novým marketingovým ředitelem rozvozu jídel je Radek Finkous, šéfem IT Lukáš Benda.

Služba DámeJídlo.cz, nabízející rozvoz hotových jídel, opět rozšířila management. Novým marketingovým ředitelem se stal Radek Finkous, novým produktovým a IT ředitelem Lukáš Benda. Technicky nahradil Finkous Michala Fintu a Benda Martina Stekla. „U obou ale nejde o převzetí role jedna ku jedné, spíš o její rozvoj, včetně rozvoje marketingového, produktového a IT týmu,“ upozorňují zástupci Dámejídlo.cz. V květnu 2016, nastoupil do DámeJídlo.cz další nový člen vedení, Martin Chrz, který se ujal pozice business intelligence director a má na starost využívání analýz big dat.

Radek Finkous

Radek Finkous

Finkous začal svou kariéru ve výzkumné agentuře Ipsos Tambor. Poté pět let působil v O2 Česká republika, kde prošel různými sektory marketingu od řízení akvizic nových zákazníků až po vedení retenčního týmu. Podílel se také na spuštění a řízení takzvané free revoluce, což byla kampaň O2 v roce 2013, která provázela její tehdejší zlevnění tarifů. V Dámejídlo.cz bude coby nový marketingový ředitel dohlížet na akvizice zákazníků, využívání nových reklamních kanálů a zodpovídat za marketingovou strategii.

Lukáš Benda

Lukáš Benda

Benda přichází z České spořitelny, kde působil v technologickém a inovačním týmu zaměřeném na digitální transformaci a řízení vztahů s finančně-technologickými startupy. Specializuje se na mobilní aplikace, cloudové aplikační platformy a webová rozhraní pro programování aplikací pro plně digitalizované obchodní modely. V DámeJídlo.cz má na starost přechod na komerční integrované řešení pro business management nového typu, tvorbu takzvaného omnichannelu.