Televize Nova oznámila, že z mluvčí a šéfky PR Anny Suché udělala ředitelku korporátní komunikace, od začátku července. Oddělení korporátní komunikace nějakou dobu šéfa nemělo, do předloňska podobnou pozici na Nově zastával Josef Koukolíček. Anna Suchá dělá na Nově tři roky.

FireMedia se zaměří výhradně na e-commerce

Novou platformu Bonfire dostal v agentuře na starost nový technický ředitel Andrej Antaš.

Marek Kříž

Marek Kříž

Digitální agentura FireMedia v čele s ředitelem a menšinovým majitelem Markem Křížem se v novém roce plánuje věnovat výhradně klientům z oblasti e-commerce. „Utvrdili jsme se v tom, že naše nejsilnější pozice je právě po boku firem, které na internetu prodávají a operativní řízení všech jejich online aktivit je pro ně životně důležité,“ hodnotí činnost minulého roku Kříž.

Firma proto spustila novou platformu pro e-commerce nazvanou Bonfire. Ta v sobě soustřeďuje řadu dílčích nástrojů (MailChimp na mailing, GoodData na analytiku, dále služby pro platby, srovnání cen, logistiku, zákaznickou podporu či účetnictví) pro e-shopy s obratem od 20 do 200 milionů Kč, uvádí tvůrci platformy. Slouží tak k automatizaci procesů. O platformu se v agentuře stará nově příchozí technický ředitel Andrej Antaš, jenž se na tuto pozici přesunul z česko-amerického startupu Cashplay.

Firma má též nového art directora, je jím Daniel Seman. Ten přišel z firmy iBrands, kde pracoval na několika startupech (Tarifomat či Molo7). Tým agentury momentálně tvoří 15 lidí, navíc FireMedia otevřela 6 dalších pozic, shání především vývojáře a marketingové specialisty.

Mezi klienty agentury patří momentálně specialista na mobilní telefony Smarty.cz, Music-City, Woodies, či prodejce kontaktních čoček Alensa.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr