Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Firemní magazín Bublinky letos rekordní

Výroční časopis výrobce vířivek Usspa má letos svůj zatím nejvyšší náklad, rozsah i zisk.

Kateřina Kadlecová a Filip Sajler při rozhovoru

Šéfka firmy i časopisu Bublinky Kateřina Kadlecová a kuchař Filip Sajler při rozhovoru

Výroční magazín Bublinky českého výrobce vířivek Usspa vychází v dosud nejvyšším nákladu 4.800 výtisků a na rekordním počtu 124 stran. Firma z Dolní Dobrouče vydává svou ročenku od roku 2002, letos tedy počtrnácté (tento rok je hlavním tématem evoluce). Distribuuje ji přímo svým zákazníkům a přes své showroomy, udává přitom, že titul se dostane do víc než 3.000 rodin.

Původně šlo o klasický informační bulletin. Ten se postupně přerodil v lifestylový magazín o vybraných oblastech moderního života. Časopis vzniká interně. „U Bublinek si zakládáme na vizuální stránce, fotografiích a původním obsahu – žádné instantní články vytvořené externí agenturou,“ podotýká ředitelka firmy Kateřina Kadlecová.

Časopis otevřela i inzerci jiných značek, letos tak v Bublinkách mají reklamu mobilní telefony Vertu, hodinky Audemars Piguet či interiéry Symerský jako tradiční partner. I podle inzertních příjmů jsou Bublinky letos rekordní. „V minulých letech jsme s časopisem pokrývali náklady a letos jsme dokonce vydělali,“ doplnila Kadlecová ohledně ekonomiky výročního printu. V ceníku se celostrana v Bublinkách nabízí za 35.000 Kč.

Časopis Bublinky

Zásadní změna se odehrála na obálce časopisu, která je teď minimalistická ve stylu nové letošní komunikace firmy i jejích produktů a kombinuje tisk s ražbou. V návaznosti na své letošní katalogy firma letos i pro Bublinky zvolila ofsetový tisk

Náklad i rozsah časopisu v poslední pěti letech nepřetržitě roste. Roku 2011 se ho tisklo 2.800 kusů, rok nato 3.000, pak 3.700, loni 4.500. Stran měl v roce 2011 celkem 52, pak 70, pak 82, loni 100.