Přijďte nAKAfe!

Za týden 29. května proběhne další soutěžní přehlídka AppParade. Přihlaste svou aplikaci.

Firemní magazín Bublinky letos rekordní

Výroční časopis výrobce vířivek Usspa má letos svůj zatím nejvyšší náklad, rozsah i zisk.

Kateřina Kadlecová a Filip Sajler při rozhovoru

Šéfka firmy i časopisu Bublinky Kateřina Kadlecová a kuchař Filip Sajler při rozhovoru

Výroční magazín Bublinky českého výrobce vířivek Usspa vychází v dosud nejvyšším nákladu 4.800 výtisků a na rekordním počtu 124 stran. Firma z Dolní Dobrouče vydává svou ročenku od roku 2002, letos tedy počtrnácté (tento rok je hlavním tématem evoluce). Distribuuje ji přímo svým zákazníkům a přes své showroomy, udává přitom, že titul se dostane do víc než 3.000 rodin.

Původně šlo o klasický informační bulletin. Ten se postupně přerodil v lifestylový magazín o vybraných oblastech moderního života. Časopis vzniká interně. „U Bublinek si zakládáme na vizuální stránce, fotografiích a původním obsahu – žádné instantní články vytvořené externí agenturou,“ podotýká ředitelka firmy Kateřina Kadlecová.

Časopis otevřela i inzerci jiných značek, letos tak v Bublinkách mají reklamu mobilní telefony Vertu, hodinky Audemars Piguet či interiéry Symerský jako tradiční partner. I podle inzertních příjmů jsou Bublinky letos rekordní. „V minulých letech jsme s časopisem pokrývali náklady a letos jsme dokonce vydělali,“ doplnila Kadlecová ohledně ekonomiky výročního printu. V ceníku se celostrana v Bublinkách nabízí za 35.000 Kč.

Časopis Bublinky

Zásadní změna se odehrála na obálce časopisu, která je teď minimalistická ve stylu nové letošní komunikace firmy i jejích produktů a kombinuje tisk s ražbou. V návaznosti na své letošní katalogy firma letos i pro Bublinky zvolila ofsetový tisk

Náklad i rozsah časopisu v poslední pěti letech nepřetržitě roste. Roku 2011 se ho tisklo 2.800 kusů, rok nato 3.000, pak 3.700, loni 4.500. Stran měl v roce 2011 celkem 52, pak 70, pak 82, loni 100.