Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

FleishmanHillard propaguje lázně Hevíz

Maďarské město s termálním jezerem chystá v Česku PR na sociálních sítích.

Agentura FleishmanHillard nově zajišťuje propagaci maďarského lázeňského města Hévíz, známého termálním jezerem. Agentura bude mít na starosti PR komunikaci této turistické destinace včetně podpory na sociálních sítích, zejména na Facebooku a Instagramu. Cílem spolupráce je podpořit zájem českých turistů o návštěvu Hévízu.