Agentura FleishmanHillard nově pro výrobce cukrovinek Nestlé zajišťuje digitální komunikaci kategorie dětské výživy. Zahrne to tvorbu obsahu, redesign webu i související komunikaci na sociálních sítích. Cílem spolupráce je rozvíjet projekt Zdravý začátek, zdravý život. Marketingovou specialistka pro digitální komunikaci v divizi dětské výživy v Nestlé je Iva Lišková. FleishmanHillard v čele s Radkem Maršíkem spolupracuje s Nestlé na různých kampaních, včetně těch digitálních, několik let.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor
„Média končí.“ Malecký a Douša o tom, jak v Česku vznikly zpravodajské pouště
Přijďte ve čtvrtek 21. března