Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

FleishmanHillard rozšíří digitál pro Nestlé

Agentura v rámci digitální komunikace Nestlé nově zpropaguje i kategorie dětské výživy.

Agentura FleishmanHillard nově pro výrobce cukrovinek Nestlé zajišťuje digitální komunikaci kategorie dětské výživy. Zahrne to tvorbu obsahu, redesign webu i související komunikaci na sociálních sítích. Cílem spolupráce je rozvíjet projekt Zdravý začátek, zdravý život. Marketingovou specialistka pro digitální komunikaci v divizi dětské výživy v Nestlé je Iva Lišková. FleishmanHillard v čele s Radkem Maršíkem spolupracuje s Nestlé na různých kampaních, včetně těch digitálních, několik let.