Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

FleishmanHillard rozšíří digitál pro Nestlé

Agentura v rámci digitální komunikace Nestlé nově zpropaguje i kategorie dětské výživy.

Agentura FleishmanHillard nově pro výrobce cukrovinek Nestlé zajišťuje digitální komunikaci kategorie dětské výživy. Zahrne to tvorbu obsahu, redesign webu i související komunikaci na sociálních sítích. Cílem spolupráce je rozvíjet projekt Zdravý začátek, zdravý život. Marketingovou specialistka pro digitální komunikaci v divizi dětské výživy v Nestlé je Iva Lišková. FleishmanHillard v čele s Radkem Maršíkem spolupracuje s Nestlé na různých kampaních, včetně těch digitálních, několik let.