Český výrobce technického kamene Technistone si na produktovou a korporátní komunikaci vybral agenturu FleishmanHillard. Ta mu má zajistit i podporu na sociálních sítích. Cílem připravované kampaně je výrazně zvýšit povědomí českých spotřebitelů o technickém kameni, jeho vlastnostech a využití pro kuchyňské desky, koupelnové obklady či dlažby.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli