Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neffova Neviditelného psa. Proč Čulík Britské listy rediguje? Má pocit, že to má nějaký smysl? To říká ve videorozhovoru s Bohumilem Kartousem.

FleishmanHillard zpopularizuje technický kámen

Agentura zajistí produktovou i korporátní komunikaci firmě Technistone.

Český výrobce technického kamene Technistone si na produktovou a korporátní komunikaci vybral agenturu FleishmanHillard. Ta mu má zajistit i podporu na sociálních sítích. Cílem připravované kampaně je výrazně zvýšit povědomí českých spotřebitelů o technickém kameni, jeho vlastnostech a využití pro kuchyňské desky, koupelnové obklady či dlažby.

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr