Komunikaci nového komediálního kanálu Prima Comedy Central, který v Česku funguje pod FTV Prima, dostala na starost PR agentura FleishmanHillard. Provozovatel této stanice, koncern Viacom International Media Network, si ji vybral na základě předchozí spolupráce z prosince loňského roku, kdy agentura pomáhala s uvedením Prima Comedy Central na český trh. Coby klientská manažerka bude v agentuře pracovat pro tohoto klienta Ivana Poláčková.
Agentura zajistí zejména komunikaci programu stanice, uvádění programových novinek a podporu hlavních seriálů. a to jak prostřednictvím tradičních médií (tisk, online), tak placenými digitálními kampaněmi, zejména s využitím Facebooku a Instagramu. Nemá ale na starosti správu facebookové stránky stanice, tu si zajišťuje Viacom vlastními silami.
Stanice zahájila své vysílání 14. prosince 2015 jako společný projekt české komerční skupiny FTV Prima a amerického Viacomu. FTV Prima jí propůjčila jméno a zajišťuje pro ni prodej reklamního času, Viacom se stará o provoz, který těží z knihovny globální sítě Comedy Central. Stanice nabízí především komediální a animované seriály pro dospělé publikum (Griffinovi, Městečko South Park nebo Taková moderní rodinka). Na české obrazovky má přijít také několik televizních premiér, například Americký táta, Svět podle Jima nebo Pan Kritik (Review).
Prvním lokálním seriálem je pak satirická loutková komedie Potkali se na sídláku, ve které své hlasy propůjčili hlavním postavám herci Tomáš Měcháček a Tomáš Jeřábek.
Distribuci Prima Comedy Central zajišťuje Axocom, výhradní distributor televizních kanálů Viacomu v Česku. Viacom dále provozuje v Evropě stanice jako MTV, Nickelodeon či Paramount.