Neziskový web Hlídací pes spustil crowdfunding, vybírá přes web Nadačního fondu pomoci Karla Janečka. Janeček každý z darů navýší. Vybrané peníze půjdou na expanzi do regionů, posílení centrální redakce a na tištěný speciál Babiš vs. Sobotka, Skutečný příběh voleb, jenž má vyjít v září.

Fond životního prostředí zvolil Media Investments

Nákup médií pro Státní fond životního prostředí zajistí do roku 2018 Media Investments.

Státní fond životního prostředí si jako svou mediální agenturu pro dvouletou kampaň, běžící do konce roku 2018, vybral Media Investments. Rozpočet této veřejné zakázky činí 20 milionů Kč. Úkolem agentury bude zajišťovat nákup inzertní plochy v tištěných a online médiích, vysílacího prostoru v rozhlase a televizi a poskytovat další služby související s inzercí a propagací programů fondu (operačního programu životního prostředí, programu Nová zelená úsporám, případně dalších).