Kdo jste přihlášeni k našemu newsletteru a zadali jste úplné údaje, můžete se už tento týden těšit na čtvrté číslo tištěného čtvrtletníku Médiáře. Přináší to nejlepší z našeho webu za uplynulý čtvrtrok, ale třeba také původní report z akce Snapujem! Podívejte se na obsah a na titulní stranu.

Forbes prodal nejvíc s Jágrem. Newsweek jde dál

Nejlepší český hokejista na obálce přinesl časopisu skoro o třetinu vyšší prodej. Zvedá se také prodej sesterského Newsweeku, dosud o poznání míň úspěšného.

Jaromír Jágr na obálce Forbesu z června 2016

Jaromír Jágr na obálce Forbesu z června 2016

I díky Jaromíru Jágrovi na obálce prodal časopis Forbes nejvíc výtisků za celých pět let, co v Česku vychází. Červnového čísla měsíčníku si lidé koupili celkem 28.581 kusů, z toho ve volném prodeji na stáncích 16.950, oznámil šéfredaktor české verze amerického magazínu Petr Šimůnek. Prodeje Forbesu v předchozích měsících letoška přitom nepřekročily 21.000 kusů.

„O rozhovor s Jaromírem Jágrem, jednou z nejinspirativnějších osobností současného Česka, jsme usilovali několik let,“ podotkl šéfredaktor Šimůnek. Ten se o interview kdysi marně pokusil, nakonec Jágra letos na jaře na Floridě dohnal redaktor Michael Mareš, fotografoval David Turecký.

Jak Šimůnek řekl Médiáři, po vlažném úvodu se zvedají i prodeje dalšího titulu téhož vydavatelství, lokální edice Newsweek. Ten v Česku vychází jako čtrnáctideník a podle Šimůnka, který nad magazínem šéfovaným Jiřím Nádobou nedávno převzal supervizi, dnes prodává kolem 13.500 výtisků na číslo. Šimůnek zároveň odmítl zvěsti, že vydavatelství uvažovalo, že titul ukončí právě kvůli nízkým prodejům.

Speciál Forbes Next

Speciál Forbes Next

Vydavatelství MediaRey naopak rozšířilo počet vydávaných titulů, respektive speciálů. Před létem přišlo s odnoží Forbes Next, zaměřenou na technologické a vědecké novinky. Speciál je navázaný na stejnojmennou konferenci z poloviny června v Praze. Speciálu Forbes uvedl na stánky 29.000 výtisků po 99 Kč, prodávat jej bude celý červenec a srpen.