V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Časopis ForMen místo Müllera povede Otta

Mužský měsíčník střídá šéfredaktora a přichází s třetím vydáním speciálu Fashion Bible.

Tomáš Otta

Tomáš Otta. Foto: Mladá fronta

Časopis pro muže ForMen vydavatelství Mladá fronta má od dubna nového šéfredaktora. Místo Jana Müllera se jím stal Tomáš Otta, dosavadní redaktor, který v časopisu dělá od jeho vzniku v roce 2006. Předtím vedl magazín Zoom. Müller, který ForMen řídil od léta 2014, se bude podílet na nových projektech vydavatelství, oznámila Mladá fronta.

ForMen v pondělí 4. dubna přichází se třetím vydáním Fashion Bible, speciálního, rozšířeného čísla, věnovanému pánskému stylu. Speciál se prodává za 99 Kč, má 228 stran, z toho skoro 70 inzertních. Vydání bude doprovázet billboardová kampaň. „U prodeje loňských Fashion Biblí jsme zaznamenali nárůst o 30 % oproti běžnému vydání. Zareagovali jsme tak na prudce rostoucí trh pánské módy a tomu odpovídá i zájem inzerentů,“ podotkl Müller. Speciál ForMenu přišel na trh poprvé na jaře 2015, podruhé tentýž rok v říjnu.

Hlavním autorem Fashion Bible ForMenu je právě nový šéfredaktor Otta.

Fashion Bible má tentokrát na obálce bratry Adama a Davida Krausovy

Fashion Bible má tentokrát na obálce bratry Adama a Davida Krausovy


Druhé vydání Fashion Bible časopisu ForMen

Druhé vydání Fashion Bible časopisu ForMen, podzim 2015

 

První vydání Fashion Bible časopisu ForMen, jaro 2015

První vydání Fashion Bible časopisu ForMen, jaro 2015