Online mediální agentura Fragile Media vytvořila nový kreativní tým. Jeho základ tvoří stávající social media tým, rozšířený nově o Kláru Stehlíkovou a Štěpána Trnku z H1.cz a Daniela Semana z Firemedia.
Trnka bude z pozice creative strategist navrhovat a vést strategie kampaní, Stehlíková bude zodpovídat za jejich obsahovou stránku a za copywriting, a povede také komunikaci na sociálních sítích některých klientů. Seman bude coby nový art director pozice ručit za vizuální komunikační koncepty klientů a také za grafické výstupy kampaní .
Trnka dříve působil v kreativní agentuře Ogilvy a ve výkonnostní agentuře H1.cz, kde pracoval jako performance a social ads specialist. Agenturou H1.cz prošla i Stehlíková, která zde pracovala v marketingovém oddělení i jako performance advertising specialist. Seman byl dřív art directorem agentury Firemedia.
Všichni tři spolu ještě před nástupem do Fragile krátce spolupracovali na startupovém projektu, který se zabýval vývojem konfigurátoru pro personalizované kryty na smartphony.
Není to poprvé, co si Fragile Media sáhla pro nové lidi do H1: Letos v únoru si z této agentury přivedla Jana Maška a Lucii Ondrovou a přibližně před rokem Kateřinu Brůnovou, Michala Sajka a Marka Maška.
Většinovým majitelem Fragile Media je Daniel Kafka, čtvrtinový podíl drží Etnetera Group.