Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Fragile Media přijala Maška a Ondrovou z H1.cz

Lucie Ondrová bude PPC specialistkou, Jan Mašek má na starost performance & branding.

Lucie Ondrová

Lucie Ondrová

Agentura Fragile Media Daniela Kafky rozšířila svůj tým pro výkonnostní reklamu. Novou specialistkou na PPC se stala Lucie Ondrová, na pozici performance & branding specialisty nastoupil Jan Mašek. Oba přicházejí z agentury H1.cz.

Jan Mašek

Jan Mašek

Mašek dřív pracoval v H1 a v Quisma company jako performance advertising specialista a senior performance advertising konzultant. Podílel se například na optimalizaci online kampaní pro velké e-shopy a firmy (například O2 ČR, Kasa.cz, HEj.sk, Pneumatiky.cz, Mountfield, Reportér Magazín), vytvářel strategie pro zvyšování brandingu a pro performance kampaně, připravoval výkonnostní kampaně na YouTube a další projekty.

Ondrová působila v H1 od loňského září do listopadu, předtím pracovala mimo jiné jako PPC specialistka vydavatelství Economia a v Agentuře Najisto.