V hale C na pražské Balabence se dnes bude na konferenci Retail in Detail mluvit o inovacích v maloobchodě. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá letos prodejní portál Aukro, to nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Freiwilligová vyměnila Kaspen za 2Fresh

„Přišli s pozváním na pivo a pak na kafe,“ zdůvodnila account manažerka změnu agentury.

Markéta Freiwilligová

Markéta Freiwilligová

Do funkce senior account manažerky digitální agentury 2Fresh nastoupila Markéta Freiwilligová, která pět let působila v téže funkci v agentuře Kaspen/Jung Von Matt.

V 2Fresh bude mít na starosti digitální strategie a komunikaci pro klienty jako Nestlé, O2 nebo Kooperativa. „Nehledala jsem změnu, ani jsem neměla ambice učit se novým věcem ve světě digitálních agentur, ale když přišli z 2Fresh s pozváním na pivo a pak na kafe, kde jsme si povídali o tom, kdo jsou a co dělají, tak jsem si řekla, že do toho půjdu.“ uvedla Freiwilligová.

V agentuře Kaspen/Jung Von Matt působila v klientském servisu a starala se o značky jako Hyundai, Rajec nebo Budweiser Budvar. V minulosti pracovala také v agentuře Leo Burnett nebo jako manažerka pro styk s významnými klienty v Komerční bance.