V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Friendly vyhrála sociální sítě džusů Relax

Vedle Facebooku a Instagramu se agentura chce soustředit i na Snapchat a youtubery.

Tým agentury Friendly

Tým agentury Friendly

O komunikaci značky džusů Relax na sociálních sítích se bude nově starat agentura Friendly. Vyhrála tendr, který koncem minulého roku vypsal prodejce nealkoholických nápojů Maspex Czech, do jehož portfolia značka spadá. Friendly nahrazuje agenturu TL5 Digital.

Relax se má chce víc orientovat na mladší cílovou skupinu, která tráví na sociálních sítí hodně času. „Do komunikačního mixu jsme zařadili vedle Facebooku a Instagramu také stále populárnější Snapchat a chystáme se intenzivně spolupracovat s youtubery, protože jejich followeři věkově zapadají do cílové skupiny Relaxu,“ uvádí Bára Wagnerová z Friendly.

Značka Relax existuje na českém a slovenském trhu dvacet let a zahrnuje džusy, nektary a ovocné nápoje.