Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Frýdek-Místek vypsal soutěž na své logo

Moravskoslezské město chce sjednotit komunikaci všech svých institucí.

Statutární město Frýdek-Místek vyhlásilo veřejnou soutěž na svou novou koncepční vizuální identitu, včetně nového loga a značky. Nabízená cena činí 120.000 Kč pro vítěze a 500.000 Kč za dopracování manuálu s licencí. Do soutěže se lze hlásit do 31. května. Frýdek-Místek dosud žádné logo neměl, pouze městský znak.

Podle hlavního člena hodnotící komise Martina Tošenovského má nové logo městu pomoci sjednotit komunikaci všech jeho institucí a sloužit jeho komplexní prezentaci. Mezi atributy nové značky by měla patřit nadčasovost, koncepční prvky, multifunkčnost, dynamika, originalita, výstižnost, nezaměnitelnost, komunikativnost a jednoduchost. Soutěž je vyhlášena jako dvoukolová, přičemž v první kole je anonymní, ve druhém už budou známa jména.