V hale C na pražské Balabence se v úterý na konferenci Retail in Detail mluvilo o inovacích v maloobchodě, viz Twitter. Jak se ovlivňuje restaurační byznys a retail, přiblížil pro náš Retailek Martin Dlouhý z Uga. Jaké inovace chystá prodejní portál Aukro, nám řekl jeho šéf Václav Liška.

Frýdek-Místek vypsal soutěž na své logo

Moravskoslezské město chce sjednotit komunikaci všech svých institucí.

Statutární město Frýdek-Místek vyhlásilo veřejnou soutěž na svou novou koncepční vizuální identitu, včetně nového loga a značky. Nabízená cena činí 120.000 Kč pro vítěze a 500.000 Kč za dopracování manuálu s licencí. Do soutěže se lze hlásit do 31. května. Frýdek-Místek dosud žádné logo neměl, pouze městský znak.

Podle hlavního člena hodnotící komise Martina Tošenovského má nové logo městu pomoci sjednotit komunikaci všech jeho institucí a sloužit jeho komplexní prezentaci. Mezi atributy nové značky by měla patřit nadčasovost, koncepční prvky, multifunkčnost, dynamika, originalita, výstižnost, nezaměnitelnost, komunikativnost a jednoduchost. Soutěž je vyhlášena jako dvoukolová, přičemž v první kole je anonymní, ve druhém už budou známa jména.