Televize Prima v pondělí 23. ledna ve 13.10 spustila svůj placený kanál Prima Plus, určený pro území Slovenska. Vysílá u deseti operátorů, včetně terestrických sítí, celkem až pro 1,5 milionu domácností. První rok chce dávat jen produkci Primy (od 29. ledna novinku Temný kraj), uspěje-li, pak i akvizici.

Frýdek-Místek vypsal soutěž na své logo

Moravskoslezské město chce sjednotit komunikaci všech svých institucí.

Statutární město Frýdek-Místek vyhlásilo veřejnou soutěž na svou novou koncepční vizuální identitu, včetně nového loga a značky. Nabízená cena činí 120.000 Kč pro vítěze a 500.000 Kč za dopracování manuálu s licencí. Do soutěže se lze hlásit do 31. května. Frýdek-Místek dosud žádné logo neměl, pouze městský znak.

Podle hlavního člena hodnotící komise Martina Tošenovského má nové logo městu pomoci sjednotit komunikaci všech jeho institucí a sloužit jeho komplexní prezentaci. Mezi atributy nové značky by měla patřit nadčasovost, koncepční prvky, multifunkčnost, dynamika, originalita, výstižnost, nezaměnitelnost, komunikativnost a jednoduchost. Soutěž je vyhlášena jako dvoukolová, přičemž v první kole je anonymní, ve druhém už budou známa jména.