Součástí webu TN.cz televize Nova je nově magazín věnovaný automobilům, rozdělený do sekcí Za volantem, Kupte si, Na okruhu a Zábava. Web nabídne reportáže, recenze, rady či žebříčky, a to ve formě textu, fota i videa. Vedoucím redaktorem je Jan Červenka, který dvacet let dělal v tištěných médiích, stál u zrodu časopisů Speed, Top Gear a Autocar. Inzertně web cílí na muže, vytěžit chce hlavně videoreklamu.

Frýdek-Místek vypsal soutěž na své logo

Moravskoslezské město chce sjednotit komunikaci všech svých institucí.

Statutární město Frýdek-Místek vyhlásilo veřejnou soutěž na svou novou koncepční vizuální identitu, včetně nového loga a značky. Nabízená cena činí 120.000 Kč pro vítěze a 500.000 Kč za dopracování manuálu s licencí. Do soutěže se lze hlásit do 31. května. Frýdek-Místek dosud žádné logo neměl, pouze městský znak.

Podle hlavního člena hodnotící komise Martina Tošenovského má nové logo městu pomoci sjednotit komunikaci všech jeho institucí a sloužit jeho komplexní prezentaci. Mezi atributy nové značky by měla patřit nadčasovost, koncepční prvky, multifunkčnost, dynamika, originalita, výstižnost, nezaměnitelnost, komunikativnost a jednoduchost. Soutěž je vyhlášena jako dvoukolová, přičemž v první kole je anonymní, ve druhém už budou známa jména.