Sdružení agentur pro výzkum trhu a veřejného mínění Simar a Syndikát novinářů ČR dnes v presscentru na Senovážném náměstí 23 pořádá od 10 do 13 hodin odborný seminář, jak číst a správně interpretovat předvolební výzkumy. Vystupují Daniel Prokop (Median), Václav Hřích (AKO), Jan Tuček (STEM/Mark), Bronislav Kvasnička (TNS Aisa), moderuje a glosuje Jindřich Šídlo.

Gaia Group si na PR najala Pepr Consulting

PR agentura začne propagovat vícesmyslový marketing nejen v místech prodeje.

Firma Gaia Group, podnikající v oblasti takzvaného vícesmyslového marketingu v místech přímé komunikace se zákazníky, si na PR najala agenturu Pepr Consulting Petra Engliše. Ta bude mít za úkol posílit brand společnosti a zvýšit povědomí o oblasti smyslového marketingu na českém trhu. Zaměří se přitom zejména na B2B komunikaci. „Znalost vícesmyslového marketingu je v Česku v porovnání se zahraničím na poměrně nízké úrovni,“ tvrdí ředitel Gaia Aleš Štibinger.

Úkolem Gaia Group je podle jejích zástupců vytvářet specifickou atmosféru v místech komunikace se zákazníky vhodným výběrem hudby (background music), vůní (scent marketing) a vizuálního obsahu (digital signage), přičemž tyto služby zprostředkovává nejen v tradičních místech prodeje, ale i v dalších místech s vysokou koncentrací  lidí, kde dochází ke kontaktu se zákazníkem (restaurace a kavárny, hotely a kasina, wellness a spa, banky a kancelářské prostory či bary a kluby).