Konečně je to tady. V prvním zářijovém týdnu pořádáme hvězdně obsazenou debatu o studii Marka Cichoně o vztahu agentur s marketéry ve velkých firmách. Zajistěte si lístky včas.

Gaia Group si na PR najala Pepr Consulting

PR agentura začne propagovat vícesmyslový marketing nejen v místech prodeje.

Firma Gaia Group, podnikající v oblasti takzvaného vícesmyslového marketingu v místech přímé komunikace se zákazníky, si na PR najala agenturu Pepr Consulting Petra Engliše. Ta bude mít za úkol posílit brand společnosti a zvýšit povědomí o oblasti smyslového marketingu na českém trhu. Zaměří se přitom zejména na B2B komunikaci. „Znalost vícesmyslového marketingu je v Česku v porovnání se zahraničím na poměrně nízké úrovni,“ tvrdí ředitel Gaia Aleš Štibinger.

Úkolem Gaia Group je podle jejích zástupců vytvářet specifickou atmosféru v místech komunikace se zákazníky vhodným výběrem hudby (background music), vůní (scent marketing) a vizuálního obsahu (digital signage), přičemž tyto služby zprostředkovává nejen v tradičních místech prodeje, ale i v dalších místech s vysokou koncentrací  lidí, kde dochází ke kontaktu se zákazníkem (restaurace a kavárny, hotely a kasina, wellness a spa, banky a kancelářské prostory či bary a kluby).