Odstartoval lifestylový web Ženy.cz, se sloganem Hýbeme světem, kromě vlastních materiálů bude přinášet obsah časopisů Moje psychologie, Dieta, OK! Magazine a F.O.O.D. téhož vydavatele CN Invest. „Nechceme kopírovat stávající weby pro ženy. Vidím velký potenciál v tom, přinášet více obsahu z reálného života,“ uvádí šéfka projektu Dita Křížová, jež do března dělala v digitálním týmu Českého rozhlasu. Projekt chce za rok získat půl milionu reálných uživatelů měsíčně.

Gavlas rozjíždí agentury Henro a Game Boost

Duše několika studentských akcí se vrhá do komunikačního byznysu.

Tomáš Gavlas

Tomáš Gavlas

Na českém trhu začala fungovat nová komunikační agentura Henro Creative. Vlastní ji a řídí Tomáš Gavlas, který v posledních letech stál v čele akcí jako Pražský Majáles, Miss Univerzity Karlovy a festival Proudy. V posledních dvou letech dělal pro televize Nova a Óčko, Agrofert, Microsoft, Prahu 1, Ogilvy & Mather, ČVUT nebo Red Bull.

Gavlasova agentura hodlá v komunikačních konceptech spojovat tradiční média, internet a eventové aktivace. Pro Henro dělají Jáchym Jakeš (zároveň v čerstvě zformovaném týmu Nydrle+Semelak, servisu pro O2), Jan Mikulka (známý jako kameraman internetové televize Stream.cz), Kristýna Brádlerová (dřív Řeháčková) (se zkušenostmi z AMI Communications) či Štěpán Krpata („opinion leader“ Red Bullu).

Značky agentur Henro (japonské označení pro poutníka) a Game Boost

Značky agentur Henro (japonské označení pro poutníka) a Game Boost

Další novou firmou, v níž má Gavlas účast, je „marketingová agentura nové generace“ Game Boost. Zaměřovat se chce na české internetové hvězdy a jejich agenturní a mediální zastoupení. Gavlas v Game Boostu drží 34 %, spolumajiteli jsou David Růžička (33 %), Robin Růžička (13 %) a Jiří Král (20 %).