Internetové Britské listy Jana Čulíka a spol. si dnes připomínají 20 let existence. Poprvé vyšly 29. července 1996 jako součást Neffova Neviditelného psa. Proč Čulík Britské listy rediguje? Má pocit, že to má nějaký smysl? To říká ve videorozhovoru s Bohumilem Kartousem.

Gavlas rozjíždí agentury Henro a Game Boost

Duše několika studentských akcí se vrhá do komunikačního byznysu.

Tomáš Gavlas

Tomáš Gavlas

Na českém trhu začala fungovat nová komunikační agentura Henro Creative. Vlastní ji a řídí Tomáš Gavlas, který v posledních letech stál v čele akcí jako Pražský Majáles, Miss Univerzity Karlovy a festival Proudy. V posledních dvou letech dělal pro televize Nova a Óčko, Agrofert, Microsoft, Prahu 1, Ogilvy & Mather, ČVUT nebo Red Bull.

Gavlasova agentura hodlá v komunikačních konceptech spojovat tradiční média, internet a eventové aktivace. Pro Henro dělají Jáchym Jakeš (zároveň v čerstvě zformovaném týmu Nydrle+Semelak, servisu pro O2), Jan Mikulka (známý jako kameraman internetové televize Stream.cz), Kristýna Brádlerová (dřív Řeháčková) (se zkušenostmi z AMI Communications) či Štěpán Krpata („opinion leader“ Red Bullu).

Značky agentur Henro (japonské označení pro poutníka) a Game Boost

Značky agentur Henro (japonské označení pro poutníka) a Game Boost

Další novou firmou, v níž má Gavlas účast, je „marketingová agentura nové generace“ Game Boost. Zaměřovat se chce na české internetové hvězdy a jejich agenturní a mediální zastoupení. Gavlas v Game Boostu drží 34 %, spolumajiteli jsou David Růžička (33 %), Robin Růžička (13 %) a Jiří Král (20 %).

Zadejte i poštovní adresu, pošleme vám tištěný Médiář zdarma
Přihlásit odběr